تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی در بیشتر موارد بر اذهان عمومی تاثیر گذار است. مخصوصاً اگر به شکل خلاقانه در محیط پیرامون دیده شود. در حال حاضر این تبلیغات به صور گوناگون در محیط های شهری پدیدار می شوند. اهمیت این تبلیغ ها وابسته به میزان خلاقیت و ابتکار آن هاست.

با تبلیغات محیطی، همانند رسانه ای عمل می کنیم که قصد ابلاغ پیامی را به مردم دارد. این تبلیغات در درجه اول باید به اندازه کافی جذاب و خلاقانه باشند تا توجه افراد را به خود جلب کنند. تبلیغات قادر هستند که برای فهم کلام و پیغام، افراد و مخاطبان زیادی را جذب کنند.

تبلیغات محیطی مدلی از تبلیغات است که بوسیله آن زمانیکه مردم در خانه هایشان نیستند می توانند با محصولات و یا خدمات شما آشنا شوند. همانطور که می دانید اکثر افراد بیشتر زمانشان را بیرون از خانه هایشان سپری می کنند.

قطعا زمانی که شما خارج از خانه خود هستید با بیلبوردها و یا بنر ها و یا تابلوهایی رو به رو شده اید که محصولات و یا خدماتی از یک شرکت را معرفی و تبلیغ می کنند و باعث می شوند که در روز به صورت ناخودگاه تصویر یک برند یا یک محصول در ذهن شما ماندگار شود.

این معجزه تبلیغات محیطی است !!

این نوع تبلیغات را در دسته های زیر می توان دسته بندی کرد:

پوسترهای دیواری و بیلبوردهای نمایشی

بیلبوردهای تبلیغاتی

تبلیغات ترانزیت

مبلمان شهری

عروسک های تن پوش تبلیغاتی

تبلیغات مراکز خرید و دیگر مراکز عمومی در سطح شهرها