غرفه آرایی

غرفه‌های نمایشگاه چیزی بیشتر از یک غرفه سازی نمایشگاهی عادی می‌باشند. زیرا این غرفه‌ها هستند که باعث می‌شوند مشتری‌ها جذب شوند و در صورت جذب مشتری بازاریابی و خریدوفروش بیشتر می‌شود. به همین خاطر توجه ی زیاد به غرفه سازی و همین طور غرفه آرایی باعث رسیدن به هدف مورد نظر از شرکت در نمایشگاه می‌شود.

غرفه سازی و غرفه آرایی این فرصت را به کسب‌وکاران می‌دهند تا به بهترین شکل محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. البته باید توجه داشته باشید که طراحی غرفه سازی و همین غرفه آرایی باید به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان به راحتی از ظاهر متوجه ی نوع محصول شما شوند.

بین دو کلیدواژه‌ی غرفه آرایی با غرفه سازی تفاوت های بسیاری برخلاف تصور برخی افراد وجود دارد. منظور از غرفه سازی ساخت‌وساز اولیه غرفه است. غرفه سازی مربوط به بخش اولیه و ساخت اولیه است ولی منظور از غرفه آرایی این است که غرفه را با سازه‌هایی مثل پاپ آپ، استند و … که جزو تجهیزات نمایشگاه‌ها است، بتوان غرفه را به بهترین شکل آماده کرد.